ضرورت بهره‌مندی ناشران از ظرفیت کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان
کد خبر: 4064146
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

ضرورت بهره‌مندی ناشران از ظرفیت کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از ناشران، هنرمندان و علاقه‌مندان به موضوع دفاع مقدس و شهدا برای بهره‌مندی از ظرفیت کنگره در راستای ارائه محصولات و نشر فرهنگ دفاع مقدس دعوت کرد.

سرهنگ محسن خدری نمایشگاه کتاب خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، سرهنگ محسن خدری، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان شب گذشته، 23 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این نمایشگاه گفت: ناشران بسیار خوبی به استان دعوت شده‌اند و محصولات فرهنگی و کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه بعد از کرونا در استان برگزار شد که با وجود وضعیت آب و هوایی استان، استقبال خوبی هم از طرف شرکت‌کنندگان و هم ناشران به عمل آمد و در روزهای آینده امیدوارم این استقبال بیشتر شود و همین جا از مردم دعوت می‌کنم که در نمایشگاه حضور یابند.

خدری در ادامه گفت: این کنگره در سال 1402 در استان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در قالب 24 کمیته پیش‌بینی کردیم که به ستاد کنگره ارجاع داده و تصویب شده‌اند. 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: از همه ناشران، هنرمندان و علاقه‌مندان به موضوع دفاع مقدس و شهدا دعوت می‌کنیم از ظرفیت کنگره در راستای ارائه محصولات خود و نشر فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنند. 

وی با اشاره به فعالیت مؤسسه «راه ماندگار» در مجموعه سپاه خوزستان گفت: این مجموعه در زمینه تاریخ شفاهی، مصاحبه با خانواده شهدا، خاطرات رزمندگان و چاپ کتاب فعالیت می‌کند و از سال گذشته تاکنون نزدیک به 30 کتاب چاپ شده‌ و این فرآیند همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام
captcha