اعتمادزدایی از نظام اسلامی از اهداف دشمن در جنگ‌شناختی است
کد خبر: 4064373
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

اعتمادزدایی از نظام اسلامی از اهداف دشمن در جنگ‌شناختی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: اعتمادزدایی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن در جنگ‌شناختی است که این امر بر ضرورت جهاد تبیین می‌افزاید.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 25 خردادماه در جلسه انتخابات رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: شرایط ایران اسلامی وضعیت خاصی است و ۵۳ سرویس جاسوسی بر علیه ما کار می‌کند که در کنار آن انواع متعدد شبکه‌های ماهواره‌ای را هم باید مدنظر قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به‌صورت دقیق و با تقسیم کار حساب شده فعالیت می‌کند، بیان‌ کرد: به‌عنوان یک طلبه می‌گویم دشمن به مراتب بیش از ما و جلوتر از ما طرح و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد اگر کشور ما به‌دنبال مبارزه با فساد اقتصادی رفت آن را به همه مسئولان و متولیان امر در نظام جمهوری اسلامی نسبت دهد، افزود: لشکر سایبری دشمن به دنبال آن است که مردم را درباره بهبود اوضاع کشور ناامید کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه کشته سازی در هنگام اعتراضات در ایران از دیگر برنامه‌های استکبار است، گفت: حذف عکس‌های سردار سلیمانی از اینستاگرام نمونه‌ای از مقابله با ترویج چهره قهرمانان این کشور است؛ امروزه با نبردها و جنگ‌های ترکیبی رو‌به‌رو هستیم و در واقع هم با جنگ روانی، تبلیغاتی و اقتصادی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ‌شناختی برای تغییر طرز تفکر مردم رخ می‌دهد، ادامه‌ داد: تمسخر روحانیت و نمادهای دینی چون حجاب در طرح‌های دشمن برای مقابله با اسلام و ایران وجود دارد که بارها و بارها مشاهده کردیم.

رضایی بیان‌ کرد: اعتمادزدایی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن در جنگ‌شناختی است و بسیاری در ابتدا مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بودند ولی در حال حاضر به‌واسطه تحت تأثیر قرار گرفتن در جنگ‌شناختی تغییر نگاه داشتند.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید جهاد تبیین را جدی بگیریم، گفت: امروزه از فاخرترین و مردمی‌ترین تشکل محوری با محبت اهل بیت(ع) در اختیار ما قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و نوآوری‌های متعدد هنری را در مجموعه‌های خود داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم ابوالفضل نوفرستی، به‌عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی و محمد حسینی‌سرند، به‌عنوان دبیر شورای هیئت مذهبی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha