فعالیت 7 شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4065206
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فعالیت 7 شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه محقق اردبیلی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی آماده بسترسازی برای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان است و هفت شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد این دانشگاه فعال هستند.

شرکت دانش بنیانبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود سیف‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۹ خردادماه، در مراسم امضای موافقت‌نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و شرکت پیشگامان علم و فناوری‌های عصر تدبیر اظهار کرد: این توافق به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های علمی برون‌دانشگاهی اساتید دانشگاه و حل مشکلات جامعه و صنعت منجر خواهد شد.

وی افزایش جذب طرح‌های کلان کشور، تسهیل و تسریع روند ارائه پروپوزال و عقد قرارداد و افزایش درآمد اختصاصی را از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه ذکر کرد و افزود: ظرفیت این دانشگاه برای ارتقای شرکت‌های دانش‌بنیان بکار گرفته شده و از فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هفت شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد این دانشگاه فعال هستند که بایستی از تجارب آنها استفاده کرده و افرادی که توانایی و پتانسیل دارند را با شرایط راه‌اندازی و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا کرد.

انتهای پیام
captcha