آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه
کد خبر: 4065294
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه از پذیرش دانشجو بدون کنکور در 22 رشته تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خبر داد.

شیوا حبیب زاده مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، شیوا حبیب‌زاده، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه در خصوص جذب دانشجو اظهار کرد: ثبت نام دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی از ۲۹ خرداد ماه و مقطع کاردانی از 14 تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی شامل، حقوق_حقوق ثبتی، تربیت مربی پیش دبستانی، ساخت عدسی و قطعات اپتیکی، گیاهان دارویی و معطر، اینترنت و شبکه‌های گسترده، دستیاری حقوقی امور قضایی، تجهیزات پزشکی، گیاه پزشکی، طراحی گرافیک، طراحی لباس، بازسازی رایانه ای، مترجمی زبان انگلیسی، امور فرهنگی، مدیریت کسب و کار و بازاریابی بوده و در مقطع کارشناسی از بین رشته های تربیت مربی پیش دبستانی، مهندسی فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی امور قضایی، حقوق ثبت اسناد و املاک، طراحی و تکنولوژی دوخت، مدیریت امور فرهنگی و مترجمی همزمان انگلیسی است.

حبیب‌زاده گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کارآفرینانه به مرکز رشد و منش جهاد دانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی بانک قرض‌الحسنه مهر، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس‌ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارایه می شود.

حبیب‌زاده اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سرفصل‌های مصوب، به صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارایه می شود به طوری که دانشجویان مهارت‌های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از وجود مدرسان متعهد و متخصص، تحصیل هدفمند در رشته های تحصیلی تقاضا محور و مبتنی بر شغل، برخورداری از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی روز و امکان شرکت دانشجویان در کلاس‌های آموزشی تخصصی و هنری جهاد دانشگاهی با تخفیف ویژه دانشجویی و امکان بهره‌مندی از خدمات مراکز تخصصی و درمانگاه دیابت و سایر خدمات پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی از دیگر خدمات قابل ارائه به دانشجویان این مرکز است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه در تشریح مزایای این مرکز نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاه‌های تحت نظر جهاد دانشگاهی به‌عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس آخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه‌ریزی آموزشی داشته باشد.

حبیب‌زاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را در سایت دانشگاه به آدرس uast.ac.ir را دریافت کنند و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh. org ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام حضوری به آدرس ارومیه، کیلومتر 5 جاده سلماس، فرعی کولق، مجتمع پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 7-32417352 داخلی 154 و 155 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha