تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «قصاب عبداللهی»
کد خبر: 4069341
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «قصاب عبداللهی»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر شهیدان قصاب عبدالهی را تسلیت گفتند.

«اصغر قصاب عبداللهی» فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر 31 عاشورا در سال 1340 در تبریز متولد شد و 25 اسفند 1363 در جریان عملیات بدر در كنار جاده بصره - العماره به شهادت رسید؛ پیکر مطهر وی پس از سال‌ها مفقودی در سال 1373 کشف و به خاک سپرده شد.  «مرتضی قصاب عبداللهی» نیز متولد 1344 در تبریز است که در سال 1362 در سرپل ذهاب به مقام رفیع شهادت نائل شد.به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر شهیدان قصاب عبدالهی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

«درگذشت بانوی مومنه حاجیه خانم چاقوساز، مادر شهیدان والامقام سردار اصغر و مرتضی قصاب عبدالهی را به خانواده‌های محترم و بازماندگان این مادر فداکار تسلیت عرض می‌کنیم.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند قابل وصف نیست و نام نیک آنها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان به رسم ادب و ارادت، به ساحت ایمان و مقام صبر این مادر بزرگوار ادای احترام کرده و از درگاه باری‌تعالی، علودرجات آن مرحومه و سلامتی بازماندگان را مسألت داریم.

«اصغر قصاب عبداللهی» فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر 31 عاشورا در سال 1340 در تبریز متولد شد و 25 اسفند 1363 در جریان عملیات بدر در كنار جاده بصره - العماره به شهادت رسید؛ پیکر مطهر وی پس از سال‌ها مفقودی در سال 1373 کشف و به خاک سپرده شد.

«مرتضی قصاب عبداللهی» نیز متولد 1344 در تبریز است که در سال 1362 در سرپل ذهاب به مقام رفیع شهادت نائل شد.»

انتهای پیام
captcha