دولت انقلابی و مردمی زمینه ظهور بانوان با فضیلت را فراهم می‌کند
کد خبر: 4069892
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

دولت انقلابی و مردمی زمینه ظهور بانوان با فضیلت را فراهم می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دولتی انقلابی و مردمی زمینه ظهور و بروز بانوان با فضیلت را در دستور کار دارد که بسیار موفق خواهد بود.

عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، عصر امروز ۱۹ تیرماه در دیدار با معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور ضمن تبریک عید قربان و دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، اظهار کرد: جایگاه زن در اسلام و جامعه بسیار با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه زن مادر جامعه است و در نقش وراثت در نسل و تعلیم برای نسل انسان و بالاتر از آن در نقش تربیت حرف اول را می زند، گفت: زنان در عین حال به صورت غیر مستقیم در انواع مسئولیت های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی کار خودش را انجام می دهند.

وی با اشاره به نقش پنهان زنان در جنگ نظامی، بیان کرد: مردانی که در جبهه با دشمن می جنگند بخش عظیمی از روحیه آنها مربوط به خانواده و همسر و مادران آنها است و از آنجا الهام می‌گیرند.

عبادی به تلاش دشمنان اسلام و بشریت در جهت افساد از نوع ولنگاری، مواد مخدر، خیانت و یا اعتیاد و فساد در حوزه بانوان، تصریح کرد: اما وجود زن های با فضیلت بالاترین نقش را دارد چرا که این نمونه عینی آن چیزی است که آنها ندارند.

امام جمعه بیرجند به وجود بانوان بزرگ تاریخ مانند حضرت آسیه، مریم، خدیجه و فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: مهمترین پاسخ برای لاطائلات بیگانگان وجود زن های با فضیلت است چون تابلویی هستند که تمام خطوط مثبت در آنها متجلی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز خدا را شکر شاهد دولتی انقلابی اسلامی و مردمی هستیم و زمینه ظهور و بروز زن های با فضیلت را در دستور کار دارد که بسیار موفق خواهد بود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با گرامیداشت یاد آیت الله خزعلی، گفت: بنیاد بین المللی غدیر پیامی برای نوع انسان است، اسلام دین خدا برای همه بندگان است و غدیر تجلی آن است.

وی با بیان اینکه آیت الله خزعلی در کنار انواع کمالات و خدماتی که داشت یک تیغ برنده در مقابل بدخواهان نوع بشر بود،  بیان کرد:  از مسئله غدیر و عاشورا و اربعین تاسلام فرمانده عطشی ایجاد کرده است که مثل موجی کشورها را در می نوردد. 

انتهای پیام
captcha