شرکت 35 بانوی مروستی در طرح «بلاغ»
کد خبر: 4070553
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

شرکت 35 بانوی مروستی در طرح «بلاغ»

مدیرعامل مؤسسه منتظران ابا صالح مروست با اشاره به برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ قرآن با عنوان «بلاغ» ویژه بانوان گفت: 35 نفر از بانوان شهرستان در این طرح شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

شرکت 35 بانوی مروستی در طرح «بلاغ»سید ولی‌الله حسینی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منتظران ابا صالح مروست در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم با عنوان «بلاغ» ویژه بانوان اظهار کرد: این طرح در قالب حفظ شبانه‌روزی سه جزء از قرآن کریم ویژه تابستان امسال آغاز شده و به مدت دو ماه تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.
 
حسینی با اشاره به اینکه در این دوره کلاس‌های حفظ قرآن کریم به همراه تجوید، تفسیر، احکام و اخلاق و همچنین اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی و... برگزار می‌شود گفت: در این دوره مفتخر هستیم میزبان قرآن آموزانی از روستاهای همجوار در سطح شهرستان باشیم.
 
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منتظران ابا صالح مروست بیان کرد: در این دوره 35 نفر از بانوان گروه‌های سنی 13 الی 30 سال حضور دارند و حفظ 3 جزء قرآن کریم را به صورت مفهمومی و با حضور اساتید مجرب فرا می‌گیرند.
 
انتهای پیام
captcha