تمرکز دشمن بر آسیب به شورای نگهبان است
کد خبر: 4071414
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

تمرکز دشمن بر آسیب به شورای نگهبان است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اهمیت همه‌جانبه‌ای که شورای نگهبان دارد، تمرکز دشمن در راستای آسیب به این نهاد است تا بتواند از این طریق نظام را فلج کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 26 تیرماه در دیدار با مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: قداست شورای نگهبان بسیار واضح و روشن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آنچه که به‌عنوان قانون در کشور صورت می‌گیرد، باید مطابق با شرع باشد و هدف انقلاب اسلامی همین موضوع بوده است، افزود: سرنوشت و آینده کشور به این موضوع وابسته است و هم حق‌الناس و هم حق‌الله محسوب می‌شود چراکه همه حقوق مردم در اجراییات کشور و حقوق الهی در زمینه حفظ اسلام و انقلاب مطرح است.

عبادی با بیان اینکه با توجه به اهمیت همه‌جانبه‌ای که شورای نگهبان دارد، تمرکز دشمن در راستای آسیب به این نهاد است تا بتواند از این طریق نظام را فلج کند، تأکید کرد: شورای نگهبان یک امانت از سوی خداوند و یک حق الهی و انسانی است که نباید کوچکترین سستی در آن انجام شود.

انتهای پیام
captcha