امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور استان فارس
کد خبر: 4072176
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور استان فارس

با امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور استان فارس زمینه بهره‌مندی از امکانات آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس فراهم شد.

تفاهم نامه همکاری، کمیته امداد فارس و دانشگاه پیام نور فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، طی مراسمی تفاهم‌نامه مشترکی مابین کمیته امداد فارس و دانشگاه پیام‌نور استان فارس منعقد شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 29 تیرماه در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال و به منظور توسعه همکاری‌های مشترک علمی ـ پژوهشی جهت هم‌افزایی در ظرفیت‌های موجود هر 2 دستگاه امضا شده است.

وی با اشاره به فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری از نهاد کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد، افزود: این تفاهم‌نامه در جهت انجام همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای و همچنین تدوین و اجرای برنامه‌های مشترک به منظور ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان کرد: به موجب این تفاهم‌نامه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس می‌توانند از پتانسیل‌ها و امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان استفاده کنند. هر 2 دستگاه نیز همکاری مشترکی را در خصوص پایان‌نامه‌های تحصیلی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی، تألیف و ترجمه کتاب در دانشگاه پیام‌نور و در قالب اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد خواهند داشت.

محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام‌نور علاوه بر انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های مورد تأکید کمیته امداد، در برنامه‌های خیر و احسان کمیته امداد، مشارکت مادی و معنوی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، کارگاه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های آموزشی مورد نیاز مددجویان کمیته امداد در سطح مراکز دانشگاه پیام‌نور در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

جاجرمی‌زاده ادامه داد: خدمات فرهنگی و مشاوره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در زمینه‌های مختلف تحصیلی، ازدواج، سالمندی، حقوقی و... ارائه خدمات کارآفرینی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، دانش‌بنیان و مشاوره شغلی به مددجویان تحت پوشش ادارات امداد امام(ره) نیز از جمله برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور در قالب این تفاهم‌نامه خواهد بود.

در مفاد این تفاهم‌نامه تعهداتی طبق ضوابط و قوانین برای کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و دانشگاه پیام‌نور استان نوشته شده بود و برای مدت 2 سال منعقد شد.

انتهای پیام
captcha