ائمه جماعت در ارائه برنامه‌های محرمی ابتکار و هم‌افزایی داشته باشند
کد خبر: 4074767
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

ائمه جماعت در ارائه برنامه‌های محرمی ابتکار و هم‌افزایی داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متأسفانه در زمینه تبلیغات در حوزه محرم ضعیف هستیم، گفت: لازم است ائمه جماعت با ارائه طرح، ابتکار، هم‌افزایی و مشورت فرصت طلایی محرم را از دست نداده و پاسخ تبلیغات دشمن را بدهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 9 مردادماه در دیدار با ائمه جماعت مساجد شهر بیرجند، اظهار کرد: اگر استکبار، وهابی‌ها، بهایی‌ها و باقی مدعی‌ها بر جامعه مسلط شوند اثری از آن جامعه باقی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به متوقف شدن آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت بود، افزود: انقلاب ایران به احیا و باقی ماندن اسلام کمک کرد و اکنون بیش از 40 سال است که انقلاب اسلامی همه برنامه‌های استعمار را به هم ریخته و استکبار به دنبال این است تا ریشه انقلاب را از بین ببرد؛ با تحمیل جنگ، فتنه، توطئه، تحریم و... نمی‌توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در همه گزینه‌ها علیه انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: ائمه جماعت پناه روحیه مردم هستند، اما ائمه جماعت نیز به‌عنوان فرماندهان جبهه فرهنگی و سیاسی باید حافظ حق مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش مساجد در بازسازی مکتب اسلام، گفت: مساجد باید حاکم بر اخلاق، فرهنگ، رفتار و حُسن سلوک در خانواده‌ها و جامعه باشند.

وی یادآور شد: متأسفانه در زمینه تبلیغات در حوزه محرم ضعیف هستیم، اما لازم است با طرح، ابتکار، هم‌افزایی و مشورت فرصت طلایی محرم را از دست نداده و پاسخ تبلیغات دشمن را داد.

انتهای پیام
captcha