تجدید میثاق خبرنگاران فارس با شهدا در طلیعه هفته خبرنگار
کد خبر: 4075141
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

تجدید میثاق خبرنگاران فارس با شهدا در طلیعه هفته خبرنگار

همزمان با آغاز هفته خبرنگار، مراسم تجدید میثاق با شهدای و گل‌افشانی مزار شهدای رسانه استان فارس به همت سازمان بسیج رسانه استان با حضور جمعی از اصحاب رسانه شیراز برگزار شد.

گلباران قبور شهدای شیراز، خبرنگاران شیراز، هفته خبرنگاربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با آغاز هفته خبرنگار، مراسم تجدید میثاق با شهدای و گل‌افشانی مزار شهدای رسانه استان فارس به همت سازمان بسیج رسانه این استان با حضور جمعی از اصحاب رسانه شیراز امروز، 10 مردادماه در گلزار شهدا برگزار شد.

این مراسم با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار بسیج، رئیس سازمان بسیج رسانه استان؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس؛ مدیرکل روابط عمومی شهرداری شیراز؛ معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس؛ معاون صدا و سیما و دیگر مسئولان رسانه‌ها و خبرنگاران و عکاسان استان فارس برگزار شد که غایب بزرگ این برنامه مدیرکل و مسئولان ارشاد استان بود چرا که در سال‌های قبل برنامه‌های هفته خبرنگار و تجدید میثاق خبرنگاران با همکاری مشترک بسیج رسانه و ارشاد فارس انجام می‌شد.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این مراسم با بیان اینکه امروز به منظور تجدید میثاق با شهدا برای تداوم راه ایشان گردهم آمدیم، گفت: هفته خبرنگار را با حضور در کنار قبور شهدا آغاز می‌کنیم.

امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار بسیج نیز در این مراسم گفت: رسالت خبرنگار، بسیار عظیم و خطیر است. در ایامی به سر می‌بریم که اگر نقش پیام‌آور دشت کربلا را از این عرصه حذف کنیم، شاید امروز در تاریخ به این برجستگی نقش امام حسین(ع) و یاران باوفایش دیده نمی‌شد.

وی افزود: امروز اگر رسالت عظیمی که بر دوش خبرنگاران متعهد و انقلابی است، نتوانیم به خوبی انجام دهیم در جنگ رسانه‌ها که بنگاه‌های خبرپراکنی بزرگی در عالم در دست آن‌هاست، حقیقت گم خواهد شد اما بحمد الهی به همت متعالی خبرنگاران، حقیقت در عالم گم نشده است و روز به روز راه خودش را دارد پیدا می‌کند.

جاهدی ادامه داد: این پیام حقیقتی که از تاریخ صدر اسلام شروع شد و شاید نقطه اوج این پیام آن رسالتی بود که امام حسین(ع) انجام داد امروز در سرتاسر عالم در حال پراکنده شدن است و امروز می‌بینیم دل مشتاقانی در همه عالم به سمت این نور هدایت می‌شود و این به دلیل هدایت‌هایی بوده که جامعه خبری ما خصوصاً خبرنگاران متعهد و انقلابی انجام دادند و امیدواریم این مسیر را با قدرت انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار بسیج یادآور شد: اولین روز هفته خبرنگار با حضور در کنار قبور شهدا آغاز کردیم و امیدواریم تا آخر بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و این مسیر هم به نقطه نورانی و سرانجام مطلوب خودش که رهایی کل بشر است، برسد.

انتهای پیام
captcha