حضرت زینب(س)؛ بهترین الگوی رسانه‌ای برای خبرنگاران
کد خبر: 4077027
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

حضرت زینب(س)؛ بهترین الگوی رسانه‌ای برای خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طلایه‌داران جهاد تبیین رسانه‌ها هستند، گفت: بهترین الگوی رسانه‌ای برای خبرنگاران، حضرت زینب(س) به‌عنوان بیانگر جهاد تبیین هستند.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 18 مردادماه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های استان دغدغه توسعه همه جانبه استان را دارند، اظهار کرد: نگاه فعالان رسانه‌ای انقلاب و رفع موانع توسعه استان است.

وی از همت اصحاب رسانه در حوزه پیشرفت استان تقدیر کرد و گفت: شمه‌ای از اعتقادات مردم استان در رسانه‌های استان جاری و آن پایبندی به ارزش‌های حیاتی استان است؛ در بدو تأسیس استان خراسان‌جنوبی 11 نشریه دارای مجوز فعال بود که اکنون این تعداد به 140 نشریه و پایگاه خبری فعال در سطح استان داریم.

فرخنده از فعالیت 56 نشریه سراسری خبر داد و بیان کرد: از این تعداد یک مورد در طبس و پنج مورد در شهرستان بیرجند فعال هستند؛ همچنین 15 مورد سرپرستی خبرگزاری‌های سراسری در استان داریم که 13 مورد در شهر بیرجند، یک مورد در شهرستان قاینات و یک مورد مربوط به شهرستان طبس بوده و 25 مورد مجوز دکه مطبوعاتی فعال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تیراژ چاپ روزنامه‌ها با مشکل فعلی کاغذ در استان کاهش یافته است، تصریح کرد: به‌دلیل همزمانی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی با ایام تاسوعا و عاشورا، امسال با برنامه‌هایی متفاوت این روز را گرامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این برنامه، دیدار و عرض خداقوت به تعدادی از رسانه‌های استان به مرور در طول هفته انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: پنجشنبه، ۲۰ مردادماه، نشست اصحاب رسانه با استاندار در صبح و غبارروبی مزار شهدا در ساعت 17 انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به حضور منسجم اصحاب رسانه در نماز جمعه ۲۱ مردادماه، اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه، ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با رسانه‌های شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا رسانه، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و مانور رسانه‌ای جهاد تبیین با محوریت نماز، امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha