ترخیص ۱۸ نفر از بیماران مسموم بستری شده در بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد
کد خبر: 4077529
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

ترخیص ۱۸ نفر از بیماران مسموم بستری شده در بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: ۱۸ نفر از افراد بستری در بیمارستان حضرت قائم(عج) به علت مسمومیت تاکنون ترخیص شدند.

بازدید از بیماران مسموم اسدآبادبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روبط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: تعدادی از اهالی روستای چنار علیای اسدآباد شب تاسوعا دچار مسمومیت شده بودند.

وی بیان کرد: پس از اولین مراجعات اهالی روستای چنار علیا به علت مسمومیت، سطح مراقبت‌های درمانی در بیمارستان حضرت قائم(عج) ارتقا یافت و به‌طور شناور و طی این چند روز در کل ۴۵ نفر با علائم عمدتا گوارشی در این خصوص در سرویس بستری بیمارستان، خدمات دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه از این تعداد مجموعا شش نفر اعزام، دو نفر با رضایت شخصی و ۱۶ نفر ترخیص شده‌اند، ضمن آرزوی عافیت و سلامتی برای همه بیماران تصریح کرد: ۲۱ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند که خوشبختانه و با تلاش پزشکان مجرب و کادر خدوم درمان دانشکده و با دعای خیر همشهریان، حال عمومی همه این عزیزان رو به بهبود است.

یادآور می‌شود، تعدادی از اهالی روستای چنار علیای اسدآباد شب تاسوعا دچار مسمومیت شده بودند که از این تعداد بیماران مسموم شده ۲۸ نفر در بیمارستان شهرستان بستری بودند. از ۲۸ بیمار بستری شده تعداد ۲۳ بیمار جزو کودکان زیر ۱۲ سال هستند، یک مورد از بیماران به مرکز استان اعزام شده بود که این بیمار ۱۲ ساله متأسفانه فوت کرده و علت فوت وی در دست بررسی است. برای تعیین منشأ مسمومیت آزمایشات و تمهیدات لازم انجام شده است.

امام‌جمعه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اسدآباد به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و مسئولان دانشکده از مسمومین روستای چنار علیا در بیمارستان حضرت قائم(عج) عیادت و دلجویی کردند.

انتهای پیام
captcha