27 پروژه همزمان با هفته دولت در بهاباد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4079764
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

27 پروژه همزمان با هفته دولت در بهاباد به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار بهاباد با اشاره به پروژه‌های هفته دولت از بهره‌برداری 27 پروژه عمرانی، ورزشی، بهداشتی و همچنین طرح‌های زیرساختی برق، گاز و جاده  با اعتباری بالغ بر 168 میلیاردتومان خبر داد.

علیرضا تیموری، فرماندار بهابادبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا تیموری، فرماندار بهاباد، 30 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهرستان در 200 کیلومتری شرق استان و جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر دارد اظهار کرد: این شهرستان در سال 1388 طبق مصوبه هیئت دولت از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کرد.

وی این شهرستان را زادگاه آخوند ملاعبدالله بهابادی خواند و تقدیم بیش از 156 شهید، 27 آزاده، بیش از 200 جانباز و بیش از هزار رزمنده در دفاع مقدس را از مهمترین افتخارات شهرستان بیان کرد.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه شغل اکثر مردم شهرستان کشاورزی و اشتغال در معادن است، پسته و زعفران را مهمترین محصولات این شهرستان بیان کرد.

وی ادامه داد: در طول دهه‌های گذشته خدمات خوبی به روستاییان و شهر شده است اما علی رغم این خدمات همچنان محرومیت‌هایی داریم به نحوی که این شهرستان از 31 شهرستان محروم کشور محسوب می‌شود.

فرماندار بهاباد با اشاره به پروژه‌های هفته دولت از بهره‌برداری 27 پروژه عمرانی، ورزشی، بهداشتی، زیرساخت برق و گاز و جاده  با اعتباری بالغ بر 168 میلیاردتومان خبر داد و گفت: از این مبلغ 139 میلیاردتومان دولتی و 29 میلیاردتومان خیری است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و آنچه مبنای دولت سیزدهم است، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده که در این شهرستان نیز دنبال می‌شود.

تیموری گازرسانی به روستاها، احداث جاده بهاباد- دربند که بهاباد را از بن بست خارج می‌کند و حدود 100 کیلومتر این جاده در حال ساخت است و همچنین احداث نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی را از دیگر اقدامات بیان کرد.

وی گفت: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز اعتباری بالغ بر 100 میلیاردتومان برای احداث بیمارستان 96 تخت خوابی در دستور کار است. همچنین ورزشگاه ویژه بانوان با اعتبار 6 میلیاردتومان تکمیل شده و  مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha