ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک‌ وظیفه است
کد خبر: 4080415
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک‌ وظیفه است

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک‌ وظیفه است، گفت: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

زاده کمند معاون نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار محمدجواد زاده‌کمند، معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، دوم شهریورماه، به همراه سرهنگ سید شاهین اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از مدیران و فرماندهان در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشندل رضا صادق زاده حضور یافت.

زاده‌کمند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، جامعه ایثارگری را چشم و چراغ نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک‌ وظیفه است، بیان کرد: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگهداریم.

زاده‌کمند تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم می‌توان از آن نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امنیت امروز ما برپایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به‌صورت شبانه‌روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند‌.

انتهای پیام
captcha