خشم فلسطینی‌ها از هتک حرمت مسجدالاقصی توسط زن صهیونیست
کد خبر: 4080612
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

خشم فلسطینی‌ها از هتک حرمت مسجدالاقصی توسط زن صهیونیست

اقدام یک زن صهیونیست در انتشار تصویر نیمه برهنه خود در مسجدالاقصی، خشم فلسطینیان را درپی داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از دنیا الوطن، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز، به انتشار تصاویر نیمه‌برهنه یک زن صهیونیست در مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

سخنگوی حماس با بیان اینکه انتشار تصاویر ناشایست زن‌ صهیونیست هتک حرمت مسجدالاقصی است، تأکید کرد که چنین گامی احساسات ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را جریحه‌دار می‌کند.

سخنگوی حماس اضافه کرد که این اقدام اصرار بر بی‌احترامی و هتک مسجدالاقصی است و بازتابی از بی‌اعتنایی صهیونیست‌ها به کل نظام عربی و مردم آن‌ها است.

شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی نیز تأکید کرد که اگر محافظت نظامی از این زن صهیونیست صورت نمی‌گرفت، قطعا او نمی‌توانست وارد مسجدالاقصی شود و به خود جرأت هتک حرمت به محل عروج پیامبر (ص) را نمی‌داد.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که ورود یک زن نیمه‌برهنه صهیونیست به مسجدالاقصی خشم مردم این کشور را به دنبال داشته است.

مردم فلسطین در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی ضمن هشدار درباره عواقب چنین اقدامی، این گام را هتک حرمت و خطری تهدیدکننده برای مسجدالاقصی دانسته‌اند.

طبق گزارش‌ها، این زن صهیونیست پس از ورود به مسجدالاقصی با لباسی نیمه‌برهنه اقدام به تصویربرداری از خود و انتشار این تصاویر در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده است.

انتهای پیام
captcha