فعالیت 20 مسجد محله‌محور در دامغان
کد خبر: 4080650
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

فعالیت 20 مسجد محله‌محور در دامغان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان با بیان اینکه ۲۰ مسجد محله‌محور در شهرستان فعالیت دارند، گفت: این مساجد در قالب قرارگاه پیامبر اکرم(ص) فعالیت می‌کنند.

فعالیت 20 مسجد محله‌محور در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد ملکیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، دوم شهریورماه در گردهمایی اعضای قرارگاه‌های محله‌محور پیامبر اکرم(ص) دامغان، تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی قرارگاه مسجد محله‌محور این شهرستان برشمرد و گفت: رویکرد ایجاد شبکه امامت و تقویت و سازماندهی شبکه مردمی برای تحقق جذب حداکثری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر اهداف قرارگاه مسجد محور قرارگاه پیامبر اکرم(ص) در شهرستان دامغان است.

وی بیان کرد: ۲۰ مسجد در شهر دامغان محلات هدف قرارگاه پیامبر اکرم(ص) شهرستان است که در آینده تعداد این مساجد در شهر و روستاها افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام ملکیان نقش‌آفرینی مردم محلات در تصمیم‌گیری، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی برای حل مشکلات و شناسایی عناصر اثرگذار بومی و محلی و میدان دادن به آنان را از سیاست‌های کلی قرارگاه پیامبر اکرم(ص) دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان با اشاره به اینکه پنج محور از دستاوردهای مورد انتظار قرارگاه پیامبر اکرم(ص) است، اظهار کرد: زمینه‌سازی ایجاد و تقویت هسته‌ها و گروه‌های خودجوش در محلات از جمله فعالیت‌های این قرارگاه خواهد بود.

به گفته ملکیان گسترش روحیه مواسات و خدمت‌رسانی در بین مردم، خدمت‌رسانی و کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان، تقویت مشارکت مردم در عرصه‌های عمومی و تجربه عملیات مشترک جبهه‌ای توسط نهادها و مجموعه مردمی مرتبط از دستاوردهای مورد انتظار قرارگاه پیامبر اکرم(ص) است.

انتهای پیام
captcha