همایش علمی مدیریت در حوزه کسب و کار از منظر نهج‌البلاغه برگزار می‌شود
کد خبر: 4080660
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
به همت مؤسسه آموزش عالی کار خرم‌دره

همایش علمی مدیریت در حوزه کسب و کار از منظر نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

همایش علمی بازآفرینی الگوی تفکر مدیریت سیستماتیک در حوزه کسب و کار از منظر نهج‌البلاغه در مؤسسه آموزش عالی کار خرم‌دره برگزار می‌شود.

نهج‌البلاغه

به گزارش ایکنا از زنجان، اولین همایش علمی بازآفرینی الگوی تفکر مدیریت سیستماتیک در حوزه کسب و کار از منظر نهج‌البلاغه به همت مرکز آموزش عالی کار خرم‌دره، تشکیلات خانه کارگر شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره و نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در ابهر برگزار خواهد شد.

این همایش علمی با بهره‌گیری از آموزه‌های علوی و به منظور تولید محتوای علمی در حوزه کسب و کار برگزار خواهد شد و هدف از این‌ همایش نیز ارائه الگویی راهبردی مؤلفه‌های تفکر استراتژیک در تعامل کامل با ارزش‌های اخلاقی است.

فراخوان ارائه مقاله در این حوزه منتشر شده که از موضوعات پیشنهادی برای مقاله‌ها می‌توان به آشنایی با ارزش‌های بنیادین کسب و کار در نهج‌البلاغه با رویکرد آینده‌پژوهی، شاخص‌های اخلاقی مؤثر بر کسب و کار در آموزه‌های علوی، مؤلفه‌های تفکر استراتژیک در کسب و کار از منظر دینی، الگوی تفکر استراتژیک و نقش آن در تعالی بخشی به کسب و کار، توسعه پایدار در کسب و کار دین‌محور در مکتب علوی، تبیین انگاره کسب و کار تقوا محور از منظر نهج‌البلاغه، استراتژی حاکمیتی در حوزه کسب و کار در مکتب علوی و نگرش الهی به کسب و کار در مکتب علوی اشاره کرد.

همه پژوهشگران حوزه‌های کسب و کار و علوم دینی، اساتید دانشگاه، حوزه و دانشجویان مراکز حوزوی و دانشگاهی می‌توانند با ارسال مقاله در این همایش علمی مشارکت داشته باشند، مهلت ارسال متن كامل مقالات نیز ۱۰ آبان‌ماه سال جاری بوده و همایش نیز روز ۲۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha