موفقیت دولت در گروی اتصال به سرمایه‌های مردمی است
کد خبر: 4080804
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری:

موفقیت دولت در گروی اتصال به سرمایه‌های مردمی است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه موفقیت دولت در گرو اتصال به سرمایه‌های مردمی است، گفت: نگاه دولت، مردمی است که به معنای وصل شدن به سرمایه‌های غیر قابل شمارش است.

حجت الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوریبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، چهارم شهریورماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه شهید رجائی رئیس جمهوری مکتبی و مردمی بود، اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر، درس بهره‌مندی از اخلاص و روحیه جهادی در مسیر خدمت را به جامعه دادند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجائی و باهنر الگوی خدمت در کشور شدند، اضافه کرد: نگاه دولت سیزدهم، نگاه مردمی است که به معنای وصل شدنِ به سرمایه‌های غیر قابل شمارش است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با تأکید براینکه اتصال دولت به سرمایه‌های مردمی موجب موفقیت دولت می‌شود، تصریح کرد: حجم مشکلات و مطالباتی که در ابتدای دولت سیزدهم وجود داشت، نشان از عدم پاسخگویی به این نیازها بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدآفرینی بین مردم ایجاد شد.

وی با تأکید براینکه مردم از دولت سیزدهم انتظار رفع مشکلات را دارند، ادامه داد: دولت سیزدهم نیز در کنار مردم قرار گرفته و تمام قوای خود را جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته است.

صالحی با بیان اینکه جمعه هر هفته خدمت‌گذاران دولت با حضور در نمازهای جماعت و برپایی میز خدمت به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، بیان کرد: استان خراسان شمالی دارای مردمی صبور و انقلابی است که ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد و باید این استان به جایگاه واقعی خود که مقام معظم رهبری فرمودند، برسد.

 

انتهای پیام
captcha