جهاددانشگاهی نقش تسهیل‌گری در اکوسیستم کارآفرینی ایفا می‌کند
کد خبر: 4082583
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

جهاددانشگاهی نقش تسهیل‌گری در اکوسیستم کارآفرینی ایفا می‌کند

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در تلاش است تا نقش تسهیلگری را در اکوسیستم کارآفرینی و فناوری ایفا کند و برای این هدف در حال ترسیم برنامه منسجم استارتاپی در حوزه کسب‌ و کارهای حوزه‌های گردشگری، خانگی و گیاهان دارویی است.

جلسه رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل با معاونت درمان علوم پزشکی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، روز گذشته، دهم شهریورماه، در جلسه هماهنگی تسهیل فرآیند پذیرش بیماران خارجی در اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت جهاددانشگاهی استان اردبیل از استارتاپ‌ها، مشاهده نوآوری، مدل کسب‌ و کار زمان‌بندی شده و خلاقیت در طرح‌، استارتاپ شفامدتور از شرکت آرتاپردیس سلامت شفا مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل توانسته این شاخص‌های لازم برای ورود به برنامه زیست‌بوم صنایع خلاق کشور را به‌دست بیاورد.

اوچی‌اردبیلی بیان کرد: شرکت آرتاپردیس سلامت شفا در حوزه گردشگری سلامت فعال بوده و می‌تواند در حوزه ساماندهی برنامه‌های گردشگری سلامت استان نظیر انسجام بخشی به حضور اتباع خارجی در حوزه سلامت نیز فعالیت‌های رو به رشدی داشته باشد و برهمین اساس، جهاددانشگاهی اردبیل اقدام به پذیرش و حمایت از آن در قالب مرکز رشد کرده است.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی در تلاش است تا نقش تسهیلگری را در اکوسیستم کارآفرینی و فناوری ایفا کند و برای این هدف در حال ترسیم برنامه منسجم استارتاپی در حوزه کسب‌وکارهای حوزه‌های گردشگری، خانگی و گیاهان دارویی است تا مسیری روشن را برای کارآفرینان استان ترسیم کند.

اوچی‌اردبیلی بیان کرد: شفامدتور یک تسهیل کننده سفرهای پزشکی برای بیماران بین‌المللی است که مایل به بازدید از استان اردبیل برای تأمین نیازهای بهداشتی خود هستند و در کنار آن با جاذبه‌های گردشگری استان نیز ارتباط داده خواهند شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: شفامدتوربه عنوان یک رابط بین بیماران و مراکز درمانی با تجربه و مراکز رفاهی و اقامتی در استان اردبیل با کمترین قیمت بهترین خدمات از جمله خدمات درمانی، پزشکی و طبیعت درمانی را برای گردشگران سلامت این استان فراهم خواهد کرد بنابراین حمایت مسئولان از این شرکت در راستای ثروت‌آوری به منطقه ضروری به نظر می‌رسد.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد طرح شرکت آرتاپردیس سلامت شفا و تصمیم گیری درخصوص نحوه فعالیت و استقرار آن در پایانه مرزی بیله سوار از طریق هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بررسی و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha