دعوت جهاد اسلامی به ادامه مقاومت
کد خبر: 4083515
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

دعوت جهاد اسلامی به ادامه مقاومت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در سخنانی با اشاره به عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین در کرانه باختری، تأکید کرد: قهرمانان آزادی‌خواهی ضربه دردناکی به رژیم صهیونیستی زدند و ثابت کردند فلسطینیان تحت هر شرایطی نقش خود را ایفا خواهند کرد تا اینکه به آزادی برسند.

وی که در تجمع گسترده مردمی و مناسبت سالگرد فرار زندانیان فلسطینی از زندان «جلبوع» سخن می‌گفت، تأکید کرد: مقاومت بهترین قهرمانان خود را در نبرد «وحدت میدان‌ها» تقدیم کرد و از بهترین قهرمانان آن، شهید تیسیر الجعبری، شهید خالد منصور و فرزندان خانواده نجم بودند.

خالد البطش تصریح کرد: جنبش اسیر نشان داد که فلسطینی‌ها هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوند و ثابت کرد برای زندگی کردن، شایسته‌تر از دشمن صهیونیستی هستند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مردم فلسطین خواست به مقاومت ادامه دهند تا دشمن بداند این سرزمین متعلق به آنان بوده و نمی‌تواند خانه بیگانگان باشد.

وی با یادآوری عملیات قهرمانانه در غور الاردن، زندانیان، تمام کسانی که در کرانه باختری سلاح به دست گرفته‌اند و همه کسانی که معتقدند تنها با مبارزه مسلحانه می‌توان قدس را آزاد کرد، تحسین کرد.

انتهای پیام
captcha