انتخابات آینده بحرین همسو با تحکیم استبداد است
کد خبر: 4084586
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

انتخابات آینده بحرین همسو با تحکیم استبداد است

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت ملی اسلامی بحرین «الوفاق» از انتخابات آینده پارلمانی این کشور به عنوان «ابزاری برای تحکیم استبداد و استمرار فساد» نام برد.

به گزارش ایکنا به نقل از سایت خبری العهد، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت ملی اسلامی «الوفاق» بحرین باقی نگه داشتن بحرین در وضعیت بحران سیاسی فعلی را اصلی ثابت برای رژیم آل خلیفه دانست و گفت: تمام ناظران سیاسی مسائل بحرین کاملاً بر این مسئله واقف هستند که رژیم آل خلیفه بر اعمال فشار و خفقان علیه شهروندان این کشور اصرار دارد.

معاون شیخ عیسی قاسم با اشاره به عادی‌سازی روابط منامه و تل‌آویو نیز گفت: آغوش باز آل خلیفه به رژیم صهیونیستی، تنها تغییر و تحول شکل گرفته در بحرین است. این کشور در انبوهی مشکلات اقتصادی و اجتماعی غیرقابل تحمل غرق شده و آل خلیفه در قصرهای خود از حجم گسترده رنج و محرومیت ملت غافل هستند.

الدیهی تصریح کرد: هیچ تلاشی برای دستیابی به راه حلی ملی و فراگیر برای نجات کشور از رنج و محرومیت وجود ندارد، مشکلات کشور روز به روز بیشتر و روند اوضاع پیچیده‌تر شده است.

وی اضافه کرد: رژیم آل خلیفه برای ایجاد شکاف در بحران کنونی باید به سیاست مشت آهنین خود پایان دهد و زندانیان سیاسی را آزاد و با طرف‌های فعال و تأثیرگذار گفت‌وگوی جدی و واقعی داشته باشد.

معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی با اشاره به طرح یهودی‌سازی بحرین توسط آل خلیفه، از تمامی غیورمردان این خاک و بوم خواست تا در مقابل این توطئه ایستادگی کنند‌.

شیخ حسین الدیهی با هشدار درباره گسترش موج صهیونیسم در همه ارکان ساختار کشور گفت:  اگر تماشاچی بمانیم در آینده بحرین به فلسطینی دیگر مبدل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha