لزوم گسترش اقدامات خیرخواهانه حوزه سلامت در خراسان شمالی
کد خبر: 4084810
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

لزوم گسترش اقدامات خیرخواهانه حوزه سلامت در خراسان شمالی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: ضروری است ثبت وقف و اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت گسترش یابد.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،20 شهریورماه، در بازدید از پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت در بجنورد، گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت را زمینه‌ساز خدمت بیشتر و بهتر دانست و اظهار کرد: در این راستا لازم است ثبت وقف و اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت گسترش یابد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه جلب مشارکت خیران برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت، اضافه کرد: پروژه‌های بهداشت و درمان که به ‌صورت مشارکتی با خیران ایجاد شده است، زمینه خدمات‌رسانی به مردم را فراهم و تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه فعالیت خیران سلامت، یک نیاز در این حوزه محسوب می‌شود، افزود: محور رشد و تحول در هر جامعه‌ای وابسته به سلامت آن جامعه است که توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان می‌تواند این سلامتی را تضمین کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سلامت یکی از بخش‌های مهم جامعه است که تعطیل‌بردار نیست و حوزه فعالیت‌ها در این مجموعه نیز بسیار گسترده است؛ بنابراین کمک خیران و گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت، علاوه بر باقیات‌الصالحات، بانی خیر و سبب تقویت خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در مناطق محروم می‌شود؛ ازاین‌رو باید این فرهنگ را حفظ و گسترش دهیم.

گفتنی است در این برنامه از تعدادی از پروژه‌های در حال ساخت مشارکتی با خیران سلامت از جمله پایگاه اورژانس 115 در بش‌قارداش و چند مرکز جامع خدمات سلامت در حاشیه شهر بجنورد بازدید شد.

انتهای پیام
captcha