توزیع روزانه ۵ هزار غذا در موکب شرکت نفت ارومیه
کد خبر: 4085038
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

توزیع روزانه ۵ هزار غذا در موکب شرکت نفت ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از توزیع روزانه غذا برای 5 هزار زائر در موکب شرکت نفت خبر داد.

توزیع غذابه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: موکب امیرالمؤمنین(ع) این شرکت در خروجی نجف به سمت کربلا و در عمود یک دایر شده راه‌اندازی شده و روزانه برای پنج هزار زائر حسینی در این موکب وعده غذایی توزیع می‌کند.

وی افزود: موکب حضرت امیرالمؤمنین(ع) با عشق به انبیا و خدمت‌رسانی به زوار برپا شده و با همکاری و مشارکت کارکنان این منطقه توانسته طی چندین سال گذشته خدمات‌رسانی مطلوبی به عاشقان اهل بیت(ع) داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اعلام اینکه این موکب شبانه ظرفیت اسکان یک هزار زائر را دارد، گفت: تمامی تلاش خود را برای پذیرایی باشکوه از زوار اربعین حسینی به کار گرفته‌ایم، بیشتر هزینه‌ وعده‌های غذایی و اسکان موکب توسط همکاران عاشق حسینی منطقه تامین شده است و خادمان موکب نیز از همکاران این منطقه هستند.

وی در پایان اظهار کرد: همکاران منطقه ارومیه با همدلی، همبستگی، اتحاد و عشق به سالار شهیدان همه ساله سعی به برپایی هر چه با شکوه تر موکب خدمت رسانی به عاشقان حسینی را دارند.

 

انتهای پیام
captcha