اسکان ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی در کرمانشاه
کد خبر: 4086568
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

اسکان ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی در کرمانشاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۹ هزار زائر طی مدت مراجعه زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

اسکان زائران اربعین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عادل شفیعی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز ۲۸ شهریور در نشستی با اشاره به اسکان ۵۹ هزار نفر طی مدت مراجعه زائران اربعین حسینی به استان کرمانشاه، اظهار کرد: این تعداد اسکان داده شده مربوط به مرز خسروی نیست و زائرانی که قصد خروج از مرز مهران در استان ایلام را داشتند نیز در مسیر‌های منتهی به استان همسایه اسکان داده شدند.

وی به خدمات ارائه شده به زائران نیز اشاره و افزود: تا امروز ۱۳ هزار بطری آب معدنی در مرز خسروی و اردوگاه‌های سطح استان توزیع شده همچنین تاکنون ۲۱ هزار قرص نان و ۷۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

شفیعی تصریح کرد: طی این ایام اعضای جوانان با برپایی ۸ دستگاه و استقرار تیم‌های سحاب و سحر در ورودی شهر‌ها و مسیر‌های پر تردد به بیش ۱۸ نفر خدمات ارائه داده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: طی این مدت بیش از ۱۵ هزار جلد بروشور آموزشی توزیع و زائران از آموزش‌های مربیان مستقر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha