جشن خانه قرآن کلام نور در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4086924
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

جشن خانه قرآن کلام نور در گرگان برگزار شد

مدیر خانه قرآن کلام نور شهری گرگان بیان کرد: جشن پایان الفبای کلاس قرآن با حضور قرآن‌آموزان و اولیا در خانه قرآن کلام نور گرگان برگزار شد.

جشن قرآن  ویژه قرآن آموزان در خانه قرآن کلام نور گرگان

طیبه عبدلی، مدیر خانه قرآن کلام نور شهری گرگان در گفت و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: جشن پایان الفبای کلاس قرآن با حضور قرآن‌آموزان و اولیا در خانه قرآن کلام نور شهری گرگان برگزار شد.

مدیر خانه قرآن کلام نور شهری گرگان با بیان‌اینکه مراکز قرآنی نقشی بی‌بدیل و سرنوشت ساز در تحقق جامعه قرآنی دارند، افزود: در همین راستا خانه قرآن کلام نور با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای کودکان سعی دارد فرهنگ قرآنی را در بین خانواده‌ها و فرزندان رواج دهد.

عبدلی با بیان‌اینکه رهنمودهای قرآن در ارتباط سبک زندگی نیاز امروز جامعه اسلامی ما است، افزود: باید به صورت عملیاتی توجه به مفاهیم قرآنی در جامعه ما فراگیر شود، برای رهائی از مشکلات اجتماعی نیاز جدی به مفاهیم قرآنی داریم.

مدیر خانه قرآن کلام نور شهری گرگان گفت: در این برنامه اولیای قرآن آموزان با مدیر و مربیان خانه قرآن نیز دیدار کردند و جلسه پرسش و پاسخ تربیتی نیز با حضور اولیا برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف توسط خانه قرآن کلام نور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی در ایام محرم و اربعین با برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام دهی و برپایی روضه به همراه پخت شله زرد و توزیع آن در بین عزاداران از جمله فعالیت‌هایی است که در کنار اقدامات قرآنی در این خانه قرآن برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha