مساجد درباره فتنه‌های اخیر روشنگری کنند
کد خبر: 4088956
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

مساجد درباره فتنه‌های اخیر روشنگری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: روشنگری درباره فتنه و راه‌های مقابله با آن باید موضوع اصلی سخنرانی در هیات‌ها و مساجد باشد.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: اقامه عزا برای حضرات معصومین(ع) در ایام محرم و صفر در بیش از هزار مسجد، هیأت و حسینیه برگزار شد که البته حزن هتک حرمت به قرآن و عترت در این ایام لزوم برپایی این مجالس را دو چندان کرده است.

وی، به بی‌احترامی‌هایی که عده معدودی اغتشاش‌گر در این ایام مرتکب شدند، اشاره کرد و افزود: روشنگری درباره فتنه و راه‌های مقابله با آن باید موضوع اصلی مجالس این ایام باشد و ضرورت دارد خادمان این مجالس با قوت و صلابت بیشتری در جهت روشنگری مسائل روز جامعه اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تقابل جبهه باطل در برابر جبهه حق از ابتدای تاریخ بوده و در آینده نیز خواهد بود، گفت: در برنامه‌ریزی‌های براندازی نظام که دشمنان خارجی طراحان و حامیان اصلی‌اش هستند، عده‌ای در داخل کشور نیز نقش دارند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

ولائی‌برحق با بیان اینکه این دشمنی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و کماکان ادامه دارد، گفت: نباید اجازه دهیم حس ناامیدی در مردم شکل بگیرد، افرادی هم هستند که هرچند حجاب کاملی ندارند اما نسبت به ارزش‌ها غیرت داشته و پای‌کار انقلابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، نقش‌آفرینی مردم در مراسم اربعین، اجتماع زیارت امام رضا(ع) و تجمعات بعد از آشوب‌های اخیر را شاهد بر این موضوع دانست و افزود: تنها عده خاصی غافلند که اقلیت هستند نه همه مردم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کسانی که قرآن، مسجد، اموال عمومی و نیروی پلیس را آتش می‌زنند داعیه حجاب ندارند و هدف چیز دیگریست، گفت: با اینکه به اموال عمومی آسیب وارد شد اما اگر این افراد و نقشه‌هایشان لو نمی‌رفتند، در آینده اتفاقات بدتری می‌افتاد.

انتهای پیام
captcha