هدف دشمن از اغتشاشات ریشه‌کنی حاکمیت اسلام است
کد خبر: 4090017
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

هدف دشمن از اغتشاشات ریشه‌کنی حاکمیت اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان هدف دشمن از اغتشاشات را از بین بردن حاکمیت اسلام دانست و گفت: صحنه‌گردان حوادث اخیر با حاکمیت نظام اسلامی مشکل داشته و به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، ظهر امروز، چهاردهم مهرماه، در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری، افراد حقیقی و حقوقی که همواره گوش به فرمان معظم‌له بوده و هستند، در کلام و سخنان خود بصیرت لازم را داشته و از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی هدف دشمن از اغتشاشات را از بین بردن حاکمیت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: صحنه‌گردان حوادث اخیر با حاکمیت نظام اسلامی مشکل داشته و به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند.

شاهرخی بر شناسایی نقاط ضعف در کشور تاکید و تصریح کرد: باید در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم، همچنین خدمات نظام در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی و اقتصادی به مردم بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه مردم لرستان از تبعیض رنج می‌برند، مردم از اینکه مدیری با سفارش روی کار بیاید رنج برده و ناراضی هستند، گفت: اگر هر یک از ما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، ضمن اینکه نارضایتی ایجاد نمی‌شود، شایسته‌سالاری نیز در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی با اشاره به کارخانه‌های تعطیل شده استان، گفت: چقدر در این خصوص باید صحبت کرد، روزی باید این داستان تمام شود، باید به گوش سران سه‌قوه این موضوع یادآوری شود.

شاهرخی با تقدیر از عملکرد مجموعه‌های انتظامی، امنیتی و بسیج استان برای کنترل وقایع اخیر، افزود: ظرفیت خوبی در کشور و استان از سوی این مجموعه‌ها فراهم شده، همچنان‌که به خوبی عملکرد مطلوب این نهادها را در حوادث اخیر شاهد بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه کنگره شهدای لرستان می‌تواند زمینه خوبی برای معرفی بیش از پیش شهدای استان باشد و رسانه‌ها باید ابن ظرفیت را به کشور معرفی کنند، تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند و ما نیز باید برای معرفی این عزیزان و پاسداشت این شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha