خنثی کردن اختلاف افکنی دشمنان، در دستور کار مسئولان باشد
کد خبر: 4090843
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

خنثی کردن اختلاف افکنی دشمنان، در دستور کار مسئولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: توجه جدی مسئولان به مسئله اختلاف افکنی دشمنان باید در دستور کار باشد چرا که همواره دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه در بین اقوام و مذاهب کشور را ناامن و ناآرام نشان دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، 17 مهرماه، در مراسم آغاز هفته وحدت در جمع مردم اهل عنبران نمین اظهار کرد:  توجه جدی مسئولان به مسئله اختلاف افکنی دشمنان باید در دستور کار باشد چرا که همواره دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه در بین اقوام و مذاهب کشور را ناامن و ناآرام نشان دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل چرایی حوادث اخیر را نیز ناشی از موفقیت جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل دانست و تصریح کرد: استکبار از ایران قدرتمند می‌ترسد و تلاش می‌کنند حوادث اخیر را مردمی نشان دهند در صورتی که مردم هنجارشکنی‌های اخیر را قبول ندارند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی ستودنی است و باید تمام سعی و تلاش خود را برای بالا بردن هوشیاری و سطح آگاهی در جنگ نرم دشمنان داشته باشیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و زمینه پیشرفت، آبادانی و تعالی یک منطقه را در کنار همدیگر فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha