ضرورت توجه به «زیست عفیفانه» در پروژه‌های شهری
کد خبر: 4091701
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

ضرورت توجه به «زیست عفیفانه» در پروژه‌های شهری

نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس گفت: در شهر قزوین باید به پروژه‌هایی که به زیست اجتماعی عفیفانه توجه دارند در کنار سایر پروژه‌های اوقات فراغت، بپردازیم و همچنین برنامه‌های معنوی را در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد آرامش روحی، امنیت‌روانی، امنیت اجتماعی و استحکام خانواده‌ها و جامعه فراهم کنیم.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس

به گزارش ایکنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس، در آیین افتتاح پروژه بام شهر که پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در منطقه ملی گردشگری باراجین برگزار شد، اظهار کرد: بام شهر قزوین در دیار مینودری و در جوار شهدای گمنامی که نام‌آوران و ستارگان درخشان این شهر هستند احداث‌ شده و بر ظرفیت گردشگری طبیعی، فرهنگی و معنوی قزوین افزوده است و با اجرای این پروژه می‌توانیم گردشگران را به قزوین دعوت کنیم تا از این منظره بکر و زیبا و فضای معنوی مقبره شهدای گمنام که مشرف‌به شهر قزوین است، بهره‌مند شوند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ایجاد تفرجگاه برای جوانان قزوینی یکی از نیازهای همیشگی این شهر بوده است. آنچه امروز نوجوانان، دختران و پسران ما به آن نیاز دارند، پروژه‌هایی چون بام شهر است که از مدیریت شهری تقاضا دارم نسبت به احداث پروژه‌های این‌چنینی اهتمام داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر قزوین باید به پروژه‌هایی که به زیست اجتماعی عفیفانه توجه دارند در کنار سایر پروژه‌های اوقات فراغت، بپردازیم و همچنین برنامه‌های معنوی را در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد آرامش روحی، امنیت‌روانی، امنیت اجتماعی و استحکام خانواده‌ها و جامعه فراهم کنیم.

محمدبیگی درخصوص حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام با دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای و جنگ ترکیبی هر شب در توهمات خود در فضای مجازی جمهوری اسلامی را ساقط کرده و برخی از نوجوانان و جوانان ما را برای تحقق اهداف شوم خود تحریک کردند اما این انقلاب به برکت خون شهدا، رهنمودهای رهبری، آگاهی مردم و اقتدار نیروهای مسلح با استحکام در مسیر خود همچنان پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: این نوجوان‌ها پاره تن ما هستند بنابراین باید احداث تمامی پروژه‌هایمان اعم از پروژه‌های عمرانی برای بهره‌مندی این قشر باشد. همچنین باید پای درددل نوجوانان نشسته و مشکلات را در داخل کشور حل کنیم. این نسل علمدار انتظار است و باید پرچم اسلام را به دست امام زمان (عج) برساند.

انتهای پیام
captcha