انتشار فراخوان مدرسه مجازی قرآن ویژه دانش‌آموزان
کد خبر: 4092382
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

انتشار فراخوان مدرسه مجازی قرآن ویژه دانش‌آموزان

مدرسه مجازی قرآن دوره‌های خود را ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر پایه تحصیلی پنجم تا نهم ابتدایی برگزار می‌کند.

مدرسه مجازی قرآنبه گزارش ایکنا، مدرسه مجازی قرآن با مشارکت اداره‌ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 14 تهران، دوره‌های خود را ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر پایه تحصیلی پنجم تا نهم ابتدایی به صورت آنلاین، اواخر مهرماه برگزار می‌کند.

هزینه این کلاس‌ها که از سوی خیرین تأمین شده است، با همکاری دارالقرآن بشری(آموزش و پرورش منطقه 14) و دارالقرآن مجتمع آموزشی پیام غدیر در رشته‌های حفظ قرآن با محوریت جزء سی‌ام قرآن و سایر اجزاء، قرائت قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، صوت و لحن و تجوید برگزار خواهد شد.

واجدین شرایط برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند مشخصات خود را از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره 09026621703 ارسال کنند یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن مؤسسه فرهنگی پیام غدیر به نشانی https://www.baharedel.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، دارالقرآن و العتره پیام غدیر در تهران، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زم زم غربی، انتهای خیابان شمشاد، خیابان ارغوان، دبیرستان دوره اول پیام غدیر قرار دارد.

همچنین کلاس‌های دختران و پسران به صورت مجزا تشکیل خواهد شد. کلاس‌های حفظ طی 12 جلسه در ماه(سه روز در هفته، جلسه یک‌ساعته) و کلاس‌های قرائت طی هشت جلسه در ماه (دو روز در هفته) تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha