هدف دشمن مهار قدرت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4092438
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

هدف دشمن مهار قدرت جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‎فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: نفرت‌افکنی و خشمناک کردن مردم از روش‌های دشمن برای مبارزه با جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در کارگاه توانمندسازی با عنوان «جهاد تبیین، روش‌ها و الزامات» که یکشنبه، 24 مهر برگزار شد، با اشاره به جهاد تبیین، گفت: مدیران متناسب با وضع موجود باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: مدیر، مسئول و رئیس سازمان هنرش این است که بتواند ظرفیت آن سازمان را با همه کمبودها و کاستی‌هایی که وجود دارد به بهترین وضع در یک مسیر درست و صحیح در جهت اهداف سازمان به کارگیری کند.

درویشی ادامه داد: سازمان‌های رسمی، سازمان‌های غیر رسمی درون خود دارند، مدیر سازمان هنرش این باید باشد که سازمان‌های غیررسمی درون سازمان اصلی را در جهت اهداف خود به کارگیری کند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین هزینه‌هایی را به‌دنبال دارد، اما براساس برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، بلندمدت و اثرگذار می‌توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود نیز بهره برد، گفت: امروزه زبان روز دنیا و زبان جوانان را باید بلد باشیم و بتوانیم با آنها حرف بزنیم، اگر مقالات و پژوهش‌هایی که انجام می‌شود متناسب با علم روز نباشد پذیرفته نیست؛ بنابراین ما هم در ارائه مسائل دینی و در مورد کارکردهایی که در رابطه ما مسائل نظام و کشورمان داریم باید به روز باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر تداوم برگزاری این‌گونه جلسات، اظهار کرد: تبادل مسائل علمی و توانمندسازی باید محتوای این‌گونه جلسات باشد و یکی از خروجی‌های این جلسات می‌تواند این باشد که اقشار فرهنگی استان را برای کار فرهنگی و بصیرتی در جامعه توانمند کنیم.

درویشی با اشاره به وجود مراکز و ظرفیت‌های آموزشی سپاه، افزود: این آمادگی وجود دارد که این امکانات در اختیار دستگاه‌های فرهنگی قرار داده شود که کارکنان این دستگاه‌ها در مقابل شبهات عموم مردم توانمند شوند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی فرد انقلابی بتواند واقعیات را به صورت صحیح، متقن، درست و اقناعی برای مخاطبانش با بهترین تکنیک‌ها و روش‌ها ارائه کند، یکی از روش‌های دشمن را نفرت‌افکنی و خشمناک کردن مردم ذکر کرد و ادامه داد: بعضی فتنه‌ها دنبال براندازی هستند و بعضی نیز به دنبال مهار قدرت هستند.

این مسئول یادآور شد: فتنه‌های اخیری که در کشور ما توسط دشمن طراحی و انجام شد برای این است که می‌دانند توانایی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و به‌دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند و برای رسیدن به قدرت‌ها و اهدافی که دنیای غرب برای خودش در نظر گرفته جمهوری اسلامی را مانعی برای رسیدن به این اهداف می‌دانند.

انتهای پیام
captcha