پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در دورود تشییع شد + عکس
کد خبر: 4092673
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در دورود تشییع شد + عکس

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی لطفی» امروز، 26 مهر از میدان امام حسین(ع) دورود به طرف گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

شهید مدافع امنیت مهدی لطفیبه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استوار یکم شهید مهدی لطفی امروز، 26 مهر با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان لرستان از میدان امام حسین(ع) شهرستان دورود  به سمت میدان هفتم تیر تشییع  شد.

حجت‌الاسلام  احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در مراسم تشییع این شهید گرانقدر، گفت: دشمنان به‌دنبال ایرانی ضعیف و سر سپرده هستند؛ اختلاف بر سر چند تار مو نیست، آنها به‌دنبال بی‌بندوباری و رواج بی‌حجابی در جامعه هستند.

وی افزود: در جریانات اخیر دشمنان ماهیت پلید خودشان را نشان دادند، این در حالی‎ است که ما حربه‎‌های دشمنان را می‌شناسیم. امروز نیروهای انقلابی از بصیرت لازم برخوردار هستند و از این دوره نیز به‌خوبی خواهیم گذشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: از خون شهیدان دفاع مقدس جوانان انقلابی روییده‌اند، جوانانی همچون شهید کرم‌پور، عبدالهی و لطفی که در راه عزت و اقتدار کشور قدم برداشته و به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

شاهرخی در خاتمه گفت: دشمنان این‌بار از راه تفرقه به میدان آمدند، اما بدانند که ملت ایران بیدار و متحد است و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

یادآور می‏‌شود، شهید مهدی لطفی 28 ساله، متأهل و دارای یک فرزند است؛ این شهید والامقام در یگان امداد نیروی انتظامی مشغول فعالیت بود که شامگاه شنبه، 23 مهرماه حین انجام مأموریت در حادثه آتش‌سوزی زندان اوین تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha