جمهوری اسلامی افکار نو برای بشریت دارد
کد خبر: 4093133
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸

جمهوری اسلامی افکار نو برای بشریت دارد

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی افکار نو برای بشریت دارد، گفت: خوشبختانه هر چه رو به جلو حرکت می‌کنیم افکار اسلامی جهانی‌تر شده و جایگاه نخبگانی اسلام در میان بشریت ارتقا می‌یابد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان روز گذشته، ۲۷ مهرماه در جلسه «شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری» اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی مستحکم و پایگاه ولایت، قوی است.

نکونام افزود: اتفاقات اخیر ناشی از هراس دشمن از رشد علمی نظام، فناوری‌ها و دستاوردهاست، خوشبختانه کشور سال به سال در حال جلو رفتن و دشمن در حال عقب‌گرد بوده و از این وضعیت هراسان است، به همین دلیل از جهات دیگر وارد می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی افزود: دشمن توان مشاهده پیوند عمیق جمهوریت و ولایت و مقاومت قوی در منطقه را ندارد، به همین دلیل به هراس افتاده است لذا باید در استحکام‌بخشی نسبت به این مقوله‌ها تلاش کنیم.

نکونام با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی افکار نو برای بشریت دارد که این مسئله موجب اضمحلال دشمن می‌شود، تأکید کرد: مباحثی بیان می‌شد که اسلام کارآیی و توانایی اداره بشریت را ندارد اما امروز وارد عرصه جهانی شده و در حال اداره کردن جوامع بشریت است که خوشبختانه هر چه رو به جلو حرکت می‌کنیم افکار اسلامی جهانی‌تر شده و جایگاه نخبگانی اسلام در میان بشریت ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد: دشمن تمامی راه‌ها را رفته و نتیجه‌ای به دست نیاورده است، از تحریم‌ها تا القای انزوای عمومی جمهوری اسلامی، انواع سنگ‌اندازی‌های اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی، القای اسلام‌هراسی، اختلاف‌افکنی درونی و اختلاف میان اقوام و مذاهب نمونه‌های تلاش دشمن هستند. از طرفی امروز دشمن جنگ نرم جدیدی را آغاز کرده، به طوری‌که فرزندان این سرزمین را مقابل نظام قرار داده است، بنابراین نسل جوان و نوجوانی را که نسبت به آن‌ها مسئولیم، نباید بی‌دفاع بگذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه، نماز جمعه و مساجد و همه وظیفه داریم که مسئولیت خود را انجام دهیم، در غیر این صورت این وظیفه و مسئولیت روی زمین خواهد ماند، بنابراین لازم است با افزایش هم‌افزایی و همراهی برای پیش بردن کارها به یکدیگر کمک کنیم.

وی گفت: دشمن در حال تلاش برای ربودن افکار و ذهن‌های جوانان و نوجوانان است، باید آنها را از چنگال گرگان درنده که قصد هلاک کردن این قشر را دارند، نجات دهیم.

انتهای پیام
captcha