دشمن به‌دنبال آسیب زدن به اقتدار کشور است
کد خبر: 4093263
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

دشمن به‌دنبال آسیب زدن به اقتدار کشور است

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر طراحی دشمن است، گفت: دشمن به‌دنبال آن است که به حرکت کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار، آسیب بزند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست فرهنگی، معرفتی، اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان «ضیافت اندیشه» از سوی دفتر هم‌اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

از جمله بخش‌های این نشست که پنج‌شنبه، ۲۸ مهر در سالن جلسات شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، مباحث مرتبط با نظام خانواده در اسلام و مباحث اجتماعی مرتبط با آن بود.

در این نشست، مدرسان مختلفی همچون حجت‌الاسلام مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، مباحث خود را مطرح کردند.

همچنین بخش‌های مختلف این نشست با رویکرد هم‌اندیشی و گفت‌وگو محور برگزار شدند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، گفت: انفاق از مفاهیم بسیار مهم قرآن کریم است؛ عدم انفاق باعث آسیب‌‌های جدی به انسان می‌شود.

وی افزود: نمونه بارز انفاق جان در راه خدا، قیام حضرت امام حسین(ع) است؛ همچنین شخصیت‌های بزرگی همچون شهید سلیمانی نیز مصداق بارز انفاق جان در راه دین خدا هستند.

رئیس دانشگاه لرستان، با بیان اینکه کسانی که علم و دین را می‌آموزند و به آنها عمل هم می‌کنند از جایگاه شایسته‌ای بهره‌مند هستند، اضافه کرد: نظام استعمار و استکبار و سلطه به‌دنبال این است که ملت‌ها ضعیف باقی بمانند تا بتوانند منابع دیگر کشورها را غارت کنند».

رئیس دانشگاه لرستان گفت: اغتشاشات اخیر طراحی دشمن است؛ زیرا دشمن به‌دنبال آن است که به حرکت کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار، آسیب بزند.

انتهای پیام
captcha