رسیدگی فوری به پرونده آشوبگران در دستور کار است
کد خبر: 4093992
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

رسیدگی فوری به پرونده آشوبگران در دستور کار است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی به پرونده آشوبگران در اسرع وقت با قاطعیت و بدون اغماض در دستور کار است.

دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی تیم قضایی رسیدگی کننده به پرونده اغتشاشات اخیر استان، بر لزوم تسریع در تکمیل پرونده عناصر اصلی و وابسته به بیگانگان تاکید و اظهار کرد: لازم است به این پرونده‌ها در دادسراها و دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر و یا دیوان عالی کشور خارج از نوبت، سریع و با دقت و مطابق با موازین قانونی رسیدگی و احکام لازم صادره شده و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل در کنار رافت اسلامی، با عاملان اصلی، افراد سازمان دهنده و محرک، هنجارشکنان، مخلین نظم و امنیت عمومی، اقدام کنندگان علیه امنیت ملی، توهین کنندگان به مقدسات، جریحه دار کنندگان افکار عمومی، متجاوزان به حقوق غیر و اقدامات مشابه دیگر با قاطعیت و جدیت در اسرع وقت اقدامات قضایی لازم را انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: افرادی که به علت سن کم، فریب خوردن و هیجان در گذشته بدون تشکیل پرونده قضایی با تعهد آزاد شده‌اند در صورت تکرار و دستگیری مجدد همانند عوامل اصلی و بدون رافت اسلامی در چارچوب قانون محاکمه خواهند شد.

حجت‌الاسلام کثیرلو از مردم حسینی ، ولایتمدار و انقلابی استان اردبیل خواست که فریب تبلیغات دروغین رسانه‌های خارجی را نخورند.

انتهای پیام
captcha