برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در لرستان
کد خبر: 4094120
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی اواخر آبان‌‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

علی جهانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستانعلی جهانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کارگری لرستان اواخر آبان‌ماه در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های  قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم شامل جلد بیست و ششم تفسیر نمونه، در دو بخش آقایان و بانوان ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت‌ پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده آنان شامل همسر و فرزندانی که سن آنان بین 18 تا 25 سال است، برگزار می‌شود.

جهانی ادامه داد: مرحله ثبت‌نام از متقاضیان جامعه کارگری استان آغاز شده و کارگران و فرزندان آنها می‌توانند تا 15 آبان‌ماه جاری جهت ثبت‌نام در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در  مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی این اداره‌کل و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با همکاری اداره‌کل اوقاف استان برگزار و برگزیدگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تعمیق باورهای دینی و توجه به معارف قرآنی در جامعه کارگری است.

انتهای پیام
captcha