مراسم تجلیل از حافظان قرآن در نمازجمعه رودسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4094593
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

مراسم تجلیل از حافظان قرآن در نمازجمعه رودسر برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودسر گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، تمهیدات قدردانی از حافظان قرآن را مد نظر قرار داده است تا در مراسم نمازجمعه هر هفته، از یکی از حافظان قرآن تجلیل شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه تلاوت، حسین عزیزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودسر گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، تمهیدات تجلیل از حافظان قرآن کریم را مد نظر قرار داده است تا در مراسم نماز جمعه هر هفته، از یکی از حافظان قرآن با اهدای یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر و کارت هدیه از سوی امام جمعه این شهرستان تجلیل شود.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش اثربخش اینگونه اقدامات در ایجاد روحیه همت و تلاش در جامعه قرآنی، به ویژه نسل جوان و نوجوان برای رغبت بیشتر انس با این کتاب وحیانی، با هماهنگی صورت گرفته با امام جمعه این شهرستان و حمایت‌های مادی و معنوی صورت گرفته، مراسم تجلیل از زحمات قاریان، حافظان و فعالان عرصه قرآنی در نماز جمعه شهرستان با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود.

شهرستان رودسر یکی از شهرستان­‌های استان گیلان است که در قسمت شرقی آن واقع‌شده و سومین شهر بزرگ این استان به شمار می­‌رود.

انتهای پیام
captcha