بیانیه حوزه‌علمیه خراسان در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ
کد خبر: 4094851
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

بیانیه حوزه‌علمیه خراسان در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ

حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی را محکوم کرد و آن را در ادامه ددمنشی های دشمنان غربی، عبری و عربی دانست.

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه خراسان، در پی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی‌الکاظم(ع)(شاهچراغ)، حوزه‌علمیه خراسان، بیانیه‌ای به شرح زیر در محکومیت این اقدام صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.
هر چند کشورمان روزهای پر التهابی را سپری کرد و از دسیسه‌های اخیر براندازان داخلی و خارجی به سلامت عبور کرد، اما به حکم همیشگی دشمنی شیاطین با حق خواهان و خداباوران، این ددمنشی ادامه داشته و دارد و بار دیگر جانیانی از گروهک‌های منحرف تکفیری در حریم امن و آسمانی حضرت شاهچراغ دست به وحشی‌گری زدند که قلب هر انسان آزاده و مسلمان را به درد آورد.

خبیثان تکفیری در کنار تفرقه‌افکنی و ایجاد آشوب و فتنه‌گری‌های قومی مذهبی در نقاط تلفیقی کشور عزیزمان، با اقدامی تروریستی تعدادی از نمازگزاران حرم مطهر فرزند باب الحوائج، حضرت امام موسی کاظم(ع) را به شهادت رساندند، تا به خیال خام خود، با نام اسلام و دین، تیشه به ریشه درخت اسلام ناب بزنند.

البته که شهدای گرانقدر این حادثه به خیل اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء(ع) پیوستند اما بدون تردید، تحرکات مذبوحانه غربی، عبری و عربی این روزها در ایران عزیز با مقاومت ستودنی مردم شهیدپرور کشورمان که امثال سردار پرافتخار، حاج قاسم سلیمانی را در کارنامه دارند، به شکست و نابودی می‌انجامد.

حوزه علمیه خراسان با تاکید و تصریح بر حفظ امنیت به عنوان یکی از دو رکن مهم و اساسی در هر کشوری و انتظار از مسئولان در عدم تکرار چنین ناامنی‌هایی و ضمن محکوم کردن جنایت‌های تکفیری و استکبار جهانی علیه مردم مظلوم ایران و سایر کشورهای اسلامی و به ویژه ترور ناجوانمردانه اخیر در حرم حضرت شاهچراغ، این حادثه غم بار را به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص هموطنان استان فارس و بازماندگان شهدای امروز، تسلیت عرض نموده و با آرزوی سلامت و عافیت برای مجروحان، خواستار مجازات عاملان این جنایت تروریستی است.

انتهای پیام
captcha