مردم اهواز حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند
کد خبر: 4095006
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مردم اهواز حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

نمازگزاران اهوازی امروز پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت حادثه تروریستی کشتار مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان، نمازگزاران اهوازی امروز ششم آبان‌ماه پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت حادثه تروریستی کشتار مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ راهپیمایی کردند.

مردم اهواز با سر دادن شعار «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ما»؛ «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»؛ «حسین حسین شعارما، خامنه‌ای امام ما»؛ «الموت آل سعود، آل سعود ام الیهود» و «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز»، نفرت و انزجار خود را از این اقدام تروریستی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در نماز جمعه این هفته جنایت واقع شده در حرم شاهچراغ را محکوم کرد و گفت: دشمنان امنیت ما را نشانه گرفته‌اند. امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌. بنابراین مروج امنیت باشیم.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که آمریکا برای توجیه حضور نیروهای خود در نقاط مختلف دنیا صرف می‌کند تا مردم خود را قانع کند، گفت: دشمنان در چهار طرف دندان تیز کرده‌اند. اگر داعش را ایجاد کردند برای هدف‌گیری ایران اسلامی بود. در کشور آمریکا چنانکه گفتیم میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا این نکته باطل را در ذهن مردم توجیه کنند که تأمین امنیت شما مستلزم حضور در مناطق مختلف جهان است، اما کارگردان‌ها، فیلم سازها و سلبریتی‌های ما چقدر مسئول پرداختن به امنیت کشور بوده‌اند؟ اینها برای چند تار موی زن این چنین آشوب به پا می‌کنند و از مهمترین دغدغه کشور غافل هستند و بعد طلبکار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha