مردم کردستان اجازه عملی کردن نقشه‌های شوم دشمنان را نمی‌دهند
کد خبر: 4095025
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

مردم کردستان اجازه عملی کردن نقشه‌های شوم دشمنان را نمی‌دهند

فرماندار سنندج ایجاد ناامنی در کشور را از برنامه‌های دشمن ذکر کرد و گفت: مردم کردستان ناامنی‌های دهه ۶۰ را تجربه کرده‌اند و اکنون قدر امنیت را می‌دانند، بنابراین نباید اجازه داد دشمنان با عملی کردن نقشه‌های شوم خود، کشور را به ناامنی و اغتشاش بکشانند.

حسن عسکری، فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج امروز، 6 آبان‌ماه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اعلام تسلیت شهادت 15 تن از هموطنانمان در حرم شاهچراغ اظهار کرد: این اقدامات دسیسه و توطئه دشمنان برای ضربه‌زدن به وحدت و امنیت ایران اسلامی بوده است لذا این امر هوشیاری و آگاه بودن مردم در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان را می‌طلبد.

وی ایجاد اختلاف در ابعاد مختلف قومی، مذهبی و سیاسی را از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به توسعه و پیشرفت ایران دانست و افزود: از اوایل انقلاب تاکنون در قالب سناریوهای مختلف دشمنان این اهداف خود را دنبال کرده‌اند.

فرماندار سنندج ایجاد ناامنی در کشور را از برنامه‌های دشمن ذکر و بیان کرد: مردم کردستان ناامنی‌های دهه ۶۰ را تجربه کرده‌اند و اکنون قدر امنیت را می‌دانند، بنابراین نباید اجازه داد دشمنان با عملی کردن نقشه‌های شوم خود، کشور را به ناامنی و اغتشاش بکشانند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته، امنیت پایداری در ایران اسلامی برقرار بود و کشور به جزیره باثبات منطقه تبدیل شد اما دشمن می‌خواهد این امنیت را خدشه دار کند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی اکنون نیز به بهانه‌ای دیگر وارد میدان شده‌اند و سعی در برهم زدن امنیت کشور دارند، لذا وظیفه ماست که آگاهانه توطئه‌هایشان را خنثی کنیم.

عسکری افزود: کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست اما بخشی از این مشکلات به دشمنان و قسمتی هم به عملکرد خودمان در داخل مربوط می‌شود که با همت دولت و مردم قابل رفع خواهد بود.

وی تلاش دولت سیزدهم را همت مضاعف برای رفع مشکلات اقتصادی در کنار حفظ امنیت پایدار ذکر کرد و گفت: پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های با ظرفیت بیش از ۳.۵ میلیارد جمعیت برای تبادل تجاری، یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم است که دشمن آن را برنتابید و در نتیجه ناامنی را در کشور ایجاد کرد.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه دشمنان و بیگانگان دلسوز مردم نیستند، یادآور شد: افراد صاحب نفوذ، معلمان و معتمدان در راستای تنویر افکار عمومی به‌ویژه جوانان کمک کنند، چراکه برخی جوانان احساساتی شده و فریب رسانه‌های معاند را خورده و به اموال عمومی خسارت وارد می‌کنند، موضوعی که به ضرر خود مردم است.

انتهای پیام
captcha