بصیرت مردم، فتنه‌گران را پشیمان می‌کند
کد خبر: 4095044
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

بصیرت مردم، فتنه‌گران را پشیمان می‌کند

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: چندین بار فتنه‌گران برای آشوب به میدان آمدند اما حضور، بصیرت و آگاهی مردم آن‌ها را پشیمان کرد؛ در چنین شرایطی باید بصیرت داشت تا از عهده امتحانات به خوبی برآمد و فتنه‌گران را ناامید کرد.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز، 6 آبان ماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم شیطان در ما راه پیدا نکند تقوا چاره کار است.

وی بیان کرد: اهل تقوا بصیرت دارند و حضور شیطان را درک می‌کنند، خداوند اجازه و امکان تسلط کافران بر مؤمنین را نمی‌دهد اما شاهد هستیم که برخی غرب زده‌ها و افراد خودباخته برای شیطان تعظیم می‌کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانستند، خود را تحقیر کرده و به جامعه ما ضرر زدند، این افراد راه به جایی نبرده و تنها بازی خوردند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، گفت: نوجوانان امید آینده کشور هستند و ضروری است نمازهای جمعه بیشتر از این جوان‌سازی شود و برای تحقق این مهم بزرگان بایستی جوان‌ها را برای حضور در مساجد و نمازهای جمعه تشویق کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تسلیت شهادت مردم بی‌دفاع و مظلوم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز، بیان کرد: این حادثه تروریستی بسیار دردناک بود و موجب اندوه و ناراحتی مردم شد.

وی ادامه داد: شیوه دشمنان ناجوانمردی و بی‌رحمی است اما بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ملت عزیز و دستگاه‌های مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: چندین بار فتنه‌گران برای آشوب به میدان آمدند اما حضور، بصیرت و آگاهی مردم آن‌ها را پشیمان کرد؛ این بار امتحان سخت‌تر شده است و باید با این فتنه مقابله کرد.

وی ختصریح کرد: در چنین شرایطی باید بصیرت داشت تا از عهده امتحانات به خوبی برآمد و فتنه‌گران را ناامید کرد، خیلی‌ها هستند که فریب‌خورده هستند، فریب خورده‌ها باید متنبه شوند و خسارت‌هایی که به کشور وارد کردند از آنان گرفته شود و بدانند که باید هزینه فتنه‌گری را بپردازند.

آیت‌الله عابدینی در پایان اظهار کرد: آنهایی که در اغتشاشات لیدر بوده و فتنه‌انگیزی کرده و می‌کنند حتماً باید به اشد مجازات برسند تا هوس به آتش کشیدن حیثیت نظام و امنیت مردم را از سرشان دور کنند.

انتهای پیام
captcha