دشمنان انقلاب اسلامی، آتش اغتشاشات را در ایران روشن نگه‌ داشتند
کد خبر: 4095263
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

دشمنان انقلاب اسلامی، آتش اغتشاشات را در ایران روشن نگه‌ داشتند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همه دشمنان به دنبال فتنه‌گری در ایران هستند و آتش اغتشاشات را در کشور روشن نگه داشتند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، ۷ آبان ماه، در جلسه شورای اداری استان که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد بحران و فتنه‌گری در کشور ما هستند، اظهار کرد: دشمنان همیشه تلاش کردند که آتش اغتشاشات را در کشور زنده نگه‌ دارند و مسئولان کشور را ناتوان نشان دهند.

وی با تأکید براینکه ۱۳ آبان امسال باید به طور ویژه برگزار شود، ادامه داد: ۱۳ آبان روز دانش آموز است اما در برگزاری مراسمات مربوطه باید همه دستگاه‌ها کمک کنند تا امسال به طور ویژه شاهد حضور حداکثری مردم در این روز باشیم.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه سنگینی را به عهده دارند، اضافه کرد: پاسخگو، آینده‌نگر و انجام تمهیدات از وظایف مسئولان است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه پاسخگویی به نیازهای مردم زمان خاص ندارد، ادامه داد: مسئول باید ۲۴ ساعته پاسخگو باشد و نمی‌تواند فقط در زمان‌های اداری پاسخگو باشد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مسئول باید بتواند پیش‌بینی کند، تصریح کرد: آماده‌سازی تمهیدات لازم برای پاسخگویی به مردم از وظایف دیگر مسئولان است که گاهی اوقات نبود امکانات مشکلاتی را برای مسئولان ایجاد کرده است اما تلاش و پیگیری مسئولان دارای اهمیت است.

انتهای پیام
captcha