اغتشاش، حربه استکبار در مقابل عزت ملت ایران است
کد خبر: 4095764
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
امام جمعه طبس:

اغتشاش، حربه استکبار در مقابل عزت ملت ایران است

امام جمعه طبس گفت: امروز استکبار مقابل عزت مردم ایران مستأصل شده و به همین علت دست به اغتشاشات اخیر زده است.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس، شب گذشته، هشتم آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی در مقابل اقتدار ملت ایران ناتوان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در حادثه شیراز و اغتشاشات اخیر نقشه‌های شومی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دنبال می‌کند، افزود: امروز استکبار مقابل عزت مردم ایران مستأصل شده و به همین علت دست به اغتشاشات اخیر زده است.

امام جمعه طبس بیان کرد: متأسفانه برخی از مزدوران داخلی، سخن و راه دشمن را ادامه می‌دهند و این را بدانند اگر کشور دچار خطر شود دشمن به هیچ کس، زن یا مرد رحم نکرده و حمله داعش به حرم مطهر شاهچراغ(ع) نمونه کوچکی از نقشه دشمن برای کشور بود. این روزها ارزش کار سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌توان بهتر درک کرد و باید قدر این انقلاب را دانست.

یادآور می‌شود، مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و اقشار مختلف مردم قدرشناس و ولایت‌مدار در مسجد جامع کبیر طبس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha