دانشگاهیان لرستان جنایت تروریستی شاه‌چراغ(ع) را محکوم کردند + عکس
کد خبر: 4095798
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

دانشگاهیان لرستان جنایت تروریستی شاه‌چراغ(ع) را محکوم کردند + عکس

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان دانشگاه لرستان در مراسم محکومیت جنایت تروریستی شاه‌چراغ(ع) شیراز شرکت و با حضور در راهپیمایی درون دانشگاهی، اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، معاونان دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاه‌چراغ(ع) شیراز که یک‌شنبه، هشتم آبان‌ماه در محوطه ورودی دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد، شرکت کردند و بار دیگر ضمن محکومیت تروریسم، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، تجدیدبیعت کردند.

در این مراسم که با برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد، دانشگاهیان با حضور در بوستان سه شهید گمنام این دانشگاه و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای سرافراز، ادای احترام کردند.

همچنین دانشگاهیان دانشگاه لرستان با راهپیمایی از ورودی دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد تا مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوب‌گر» و «مرگ بر منافق» اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این مراسم با بیان اینکه رویکرد دشمن، جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: دشمن که بارها در مقابله با نظام مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران، ناکام مانده است، این‌بار به‌دنبال آن است که از طریق ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، به نظام اسلامی و مردم آسیب وارد کند.

وی افزود: براساس آموزه‌های دین اسلام، هیچ‌گاه نباید به دشمن اعتماد کنیم و همیشه باید در برابر دشمن، هوشیاری همگانی و عمومی را ارتقا بدهیم. دشمن برنامه‌ریزی کرده است که دانشگاه‌ها را به آشوب بکشاند که به‌طور حتم، در این راه، شکست خواهد خورد؛ زیرا قاطبه دانشگاهیان، استکبارستیز و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت و ثبات کشور هستند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی، مقتدر و پیشرفته باشد و به همین علت از هر روشی برای ناامن کردن کشور استفاده می‌کند.

انتهای پیام
captcha