تجمع طلاب بروجرد در محکومیت حمله تروریستی شیراز
کد خبر: 4096018
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

تجمع طلاب بروجرد در محکومیت حمله تروریستی شیراز

جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه بروجرد با تجمع در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهر حمله تروریستی به زائران حرم احمد بن موسی(ع) را محکوم کردند.

تجمع طلاب بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه بروجرد امروز، نهم آبان با تجمع در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهر حمله تروریستی به زائران حرم احمد بن موسی(ع) را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان با سردادن شعار‌های حماسی و دینی نفرت و انزجار خود را از این جنایت تروریستی که توسط مزدوران و دست‌پروردگان استکبار جهانی انجام شد اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه ابراز همدردی کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ایجاد نفرت و تقابل بین گروه‌های مختلف جامعه را از اهداف اساسی و پایه‌ریزی شده دشمنان دانست و گفت: امروز جامعه نیازمند بصیرت‌افزایی، هوشیاری و حفظ وحدت است تا با این وحدت و همدلی سدی در برابر خواسته‌های پلید دشمنان به‌وجود آورد.

حجت‌الاسلام موسوی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد نیز با محکومیت شدید جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز و ابراز محبت و همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این جنایت  شقاوت‌آمیز، اظهار کرد: ما تا پای جان از ارزش‌های دینی و انقلابی و اسلامی خود محافظت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha