شهید فهمیده الگوی بزرگی برای همه جوانان دنیا است
کد خبر: 4096076
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
امام‌جمعه بروجرد:

شهید فهمیده الگوی بزرگی برای همه جوانان دنیا است

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند فریب دشمنان و شبکه‌های فاسد را بخورند، گفت: شهید فهمیده الگوی بزرگی برای همه جوانان دنیا است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجرد دوشنبه، نهم آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد با بیان اینکه دشمنی دشمنان معمولی نیست و در اغتشاشات اخیر سپاه و بسیج به جد وارد شدند، اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای از رأفت اسلامی سوءاستفاده کرده‌اند، باید با اغتشاشگران با صلابت و جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه البته مردم این‌ها را به‌خوبی شناخته و آگاه شده‌اند و در اتفاقات اخیر قاطع برخورد شده اما باید قاطع‌تر برخورد شود، به راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: امسال ۱۳ آبان بسیار مهم است و مسیر راهپیمایی از میدان تختی به قیام با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه نباید اجازه داد عده‌ای در بحث تعلیم و تربیت به مقدسات توهین کنند ولی همچنان به کار خود ادامه دهند و می‌طلبد با آنان به‌شدت برخورد شود، اضافه کرد: ایران به‌عنوان جبهه مقاومت در تقابل با جبهه استکبار قرار دارد و قطعاً پیروز میدان است و ترفند و توطئه توسط دشمن عملی نیست.

حسینی با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند فریب دشمنان و شبکه‌های فاسد را بخورند، گفت: شهید فهمیده الگوی بزرگی برای همه جوانان دنیا است.

بعضی معلمان مدارس ابزار دست دشمن شده‌اند

مجید منعمی، فرماندار بروجرد نیز در این جلسه که در دفتر امام‌جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۱۳ آبان متفاوت از سال‌های قبل بوده، به جهت اینکه تمرکز دشمن بر نسل جوان دانش‌آموز و دانشجو است.

وی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در زمین دشمن بازی می‌کنند و در این راستا با کسی مماشاتی نداریم و هر اقدامی علیه نظام انجام شود قطعاً مورد برخورد قرار می‌گیرد.

فرماندار بروجرد گفت: ما با آشوبگران هیچ‌گونه مماشاتی نداریم و حفظ نظام از اوجب واجبات است و با هر فردی که علیه نظام و ارزش‌های انقلاب اقدام می‌کند، برخورد شود.

احمد حسنوند، فرمانده سپاه بروجرد نیز در این جلسه، گفت: مردم بروجرد همیشه ثابت کرده‌اند که از بصیرت بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه در این شهرستان کمترین میزان خسارت‌ها را داشتیم و در حال حاضر امنیت پایدار برقرار است.

وی تصریح کرد: می‌توان حماسه ۱۳ آبان را به یک حماسه مانند ۹ دی تبدیل کرد که مردم با حضور خود بساط فتنه را جمع کردند؛ حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، امنیت را ارتقا می‌دهد.

فرمانده سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: نسل جوان تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اند که باید با جهاد تبیین و اغناسازی در جهت باور این افراد اقدام کرد.

دشمن امنیت را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام علی بیرانوندی، امام‌جمعه اشترینان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن امنیت را هدف قرار داده و هدف اصلی دشمنان، جلوگیری از پیشرفت ایران است، اظهار کرد: دشمنان از قدرتمندتر شدن جوانان و سرمایه‌های این کشور هراس دارند که در این راستا باید تبیین صورت گیرد.

وی افزود: خیلی از دهه هشتادی‌ها با تاریخ انقلاب اسلامی ایران آشنایی نیستند که در این راستا باید اقداماتی صورت گیرد تا با تاریخ انقلاب آشنا شوند.

بیرانوندی با بیان اینکه جهاد تبیین در راستای آگاه‌سازی ضروری است، افزود: با کار فرهنگی، گفتمان‌ها و جهاد تبیین می‌توان فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: در این روز سه حادثه مهم اتفاق افتاده است و نسل جوان و نوجوان باید با آن آشنایی داشته باشند.

امام‌جمعه اشترینان اضافه کرد: دشمن از همان روشی که انقلاب به پیروزی رسیده علیه انقلاب کار می‌کند و مهمترین هدفش تخریب و از بین بردن وحدت ملی و اتحاد داخلی ملت ایران است.

بیرانوندی بیان کرد: امسال ۱۳ آبان باید با رنگ و بوی بیشتری برگزار شود و پررونق‌تر از سال‌های گذشته که دشمن حس نکند اتفاقاتی که در چند روز و هفته‌های گذشته رخ داده، در اراده ملت ایران خللی وارد کرده است.

انتهای پیام
captcha