پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خوزستانی
کد خبر: 4096315
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خوزستانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان اعلام کرد: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی بیش از ۶۵ هزار فقره تسهیلات درقالب قرض الحسنه پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلاتبه گزارش ایکنا از خوزستان، جمشید هاشمی فرد، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی بیش از ۶۵ هزار فقره تسهیلات درقالب قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ توسط کمیته امداد جهت عمل به سنت نیکوی قرض‌الحسنه و توانمندسازی نیازمندان تاسیس شده که صندوق امداد ولایت شعبه خوزستان از سال تاسیس تاکنون اقدام به پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات در زمینه‌های گوناگون کرده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان ادامه داد: این تسهیلات در قالب کارگشایی ودیعه مسکن، طرح‌های اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان پرداخت شده است.

هاشمی‌فرد با اشاره به نقش موثر همکاری خیران سازمان‌ها با صندوق امداد ولایت جهت خدمت رسانی بهتر به نیازمندان گفت: نشست مشترک هیئت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) غدیر اروند و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان جهت هم افزایی و تعامل بهتر برگزار و در این نشست توافق شد که موسسه خیریه امام علی(ع) غدیر اروند مبلغ ۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و صندوق امداد ولایت نیز به همین مبلغ از محل اعتبارات خود جهت پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان جهت حل مشکل مسکن، اشتغال، جهیزیه و ... تخصیص دهد.

وی افزود: صندوق آمادگی دارد تا نسبت به جذب سپرده خیرین نیکوکار، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه جهت پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان با افراد اهل خیر و سازمان‌ها همکاری و هم افزایی داشته باشد.

مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان از مردم نیکوکار خوزستان خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

انتهای پیام
captcha