والدین، فرزندان خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند
کد خبر: 4096450
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

والدین، فرزندان خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند

امام‌جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آنها را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند، گفت: متأسفانه عده‌ای از رأفت اسلامی سوءاستفاده کرده‌اند و باید با اغتشاشگران با صلابت و جدی برخورد شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام‌جمعه بروجرد در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی که امروز، 11 آبان در مدرسه دوره اول شاهد پسرانه بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه اختلاف ما با غربی‌ها و استکبار جهانی سطحی و حل شدنی نیست، افزود: یک اختلاف اساسی و مبنایی که وجود دارد این است که آنها خواستار سلطه بر جهان هستند و می‌خواهند بر دنیا سلطه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه زمانی که انقلاب شد کشور استقلال پیدا کرد و مقابل زیاده‌خواهی این‌ها ایستاد، اضافه کرد: خواستند خاورمیانه جدید درست کنند، فلسطین را قلع‌ و قمع کنند و ایران جلوی آنها را گرفت و توطئه‌های آنها خنثی شد.

حسینی ادامه داد: ایرانیان به دنیا نشان داده که قوی هستند کشوری که زمانی غریب بود سپاه تأسیس نشده بود، بسیجی وجود نداشت سلاح کم داشتند اما این کشور ایستاد و همه را شکست داد در جنگ تحمیلی با ۸۰ کشور جنگید.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و تأکید بر اینکه والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آنها را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند، ادامه داد: پرچم ما نماد استقلال، عظمت و عزت ما است و عده‌ای آن را در اغتشاشات به آتش می‌کشند و کسانی که توهین می‌کنند، مشکل ‌دارند شاید عده‌ای فریب‌خورده باشند اما برمی‌گردند.

حسینی با بیان اینکه کارگران در کارخانجات، کارمندان در ادارات، اساتید در دانشگاه‌ها و دانشجویان و دانش‌آموزان باید این افراد را طرد کنند، اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای از رأفت اسلامی سوءاستفاده کرده‌اند و باید با اغتشاشگران با صلابت و جدی برخورد شود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه البته مردم این‌ها را به‌خوبی شناخته و آگاه شده‌اند و در اتفاقات اخیر قاطع برخورد شده اما باید قاطع‌تر برخورد شود، گفت: ایران در تاریخ کشور با عظمتی است و مردم ایران اسلامی آگاه هستند و بدون شک فریب دشمنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام
captcha