تلاش دشمن برای تبدیل اعتراضات به خشونت و اغتشاش
کد خبر: 4096586
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

تلاش دشمن برای تبدیل اعتراضات به خشونت و اغتشاش

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه در جهاد تبیین، دستاوردها براساس واقعیت، تبیین و تشریح می‌شوند، گفت: طراحی دشمن، این بود که اعتراضات به خشونت و اغتشاشات تبدیل شود.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان چهارشنبه، ۱۱ آبان‌ در نشست جبهه علمی فرهنگی خرم‌آباد که با حضور دانشگاهیان استان لرستان در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران از نوع یک نظام مردمی است؛ بنابراین، دشمنان کوشش می‌کنند مردم را از نظام جمهوری اسلامی، جدا کنند.

وی با بیان اینکه سلاح راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم است؛ دشمنان تلاش کرده‌اند از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون که با این سلاح راهبردی یعنی مردم، مقابله کنند، افزود: کشته‌سازی در وقایع و اغتشاشات اخیر، از تاکتیک‌های دشمن بود؛ هدف دشمن آن بود که اعتراضات و اغتشاش به دانشگاه‌ها، مدارس، کارخانجات و بازار کشانده شود تا کشور تعطیل شود؛ دشمن در این تاکتیک، شکست خورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اضافه کرد: در مدت چهل روز با همه آتشی که دشمن در فضای مجازی به راه انداخت در نهایت و حداکثر در کل کشور، تعداد ۲۰۰ هزار نفر به خیابان‌ها آمدند.

کشکولی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی، هجمه وحشتناکی به راه انداخت ولی نتوانست به اهداف خود برسد، اضافه کرد: دشمن به‌دنبال دو قطبی کردن جامعه است تا وحدت و انسجام مردم را خدشه‌دار کند.

وی با بیان اینکه مردم، هوشمند هستند و تاکتیک‌های دشمن را ناکام گذاشتند، از وجود نظام حزبی قوی در جامعه دفاع کرد و گفت: وجود احزاب قوی در کشور باعث می‌شود مطالبه‌گری و اعتراض به‌ روش صحیح در جامعه تقویت شود و اعتراضات به اغتشاش، تبدیل نشود.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردم هستند، اضافه کرد: مهمترین بخش جهاد تبیین، این است که به نسل نوجوان و جوان گفته شود صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران، یک قشر خاص نیست بلکه همه مردم هستند.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین، دستاوردها براساس واقعیت، تبیین و تشریح می‌شوند، گفت: طراحی دشمن، این بود که اعتراضات به خشونت و اغتشاشات تبدیل شود.

کشکولی افزود: دشمن نمی‌خواهد در کشور، حاکمیت دین وجود داشته باشد؛ دشمن نمی‌خواهد کشور ایران، قوی باشد و پیشرفت کند؛ دشمن، این دفعه هم شکست خورد.

انتهای پیام
captcha